Управление номером Волнамобайл

Можливості в управлінні вашим номером і тарифним планом від оператора Волна Мобайл

Абоненти “Волна Мобайл” можуть здійснювати управління своїм номером на власний розсуд. Для максимально зручного використання клієнтам надається ряд послуг. Розглянемо докладніше можливості та способи управління.

Як дізнатися чи змінити свій тарифний план

информация по тарифу

Ви можете дізнатися докладніше про можливості та підключених послуги, використовуючи USSD-команду *201#.

Якщо умови обслуговування не влаштовують, тарифний план можна поміняти в особистому кабінеті, або за допомогою смс запиту *202# клавіша дзвінка.

Ви можете змінити тарифний план протягом 30 днів після підключення. Перша зміна тарифу надається безкоштовно. Наступні зміни платні, ціна вказана на сторінці підтвердження замовлення.

Основні можливості в управління номером

возможности управления номера

З метою найбільш зручного використання функцій мобільного зв’язку ви можете здійснити такі операції:

  1. Поміняти номер або здійснити зміну його власника.
  2. Вибрати новий красивий номер і оповістити про це своє коло спілкування.
  3. Здійснити добровільне блокування / розблокування або замінити сім карту.
  4. Зберегти свій номер в разі тривалого від’їзду або зміни мобільного оператора.
  5. Скористатися визначником (АВН).

Розглянемо перераховані можливості більш детально.
Припустимо, ви з якихось причин хочете поміняти свій телефон. Для цього вам необхідно відвідати Центр обслуговування і продажів з документом, що посвідчує особу (паспортом). Якщо при цьому ви хочете переоформити свій колишній номер на іншого власника, то відвідайте Центр удвох, не забувши паспорта.

Написавши заяву на переоформлення, ваш номер перейде до нового хазяїна. Вартість кожної з цих послуг становить 100 рублів.

Додаткові можливості

дополнительные возможности с номером

Гарний номер, який підкреслить вашу індивідуальність, ви зможете підібрати в Центрі обслуговування. Вибравши з категорій срібних, золотих або платинових той, який сподобався саме вам, пред’явивши свій паспорт і сплативши, ви стаєте його власником.

За допомогою безкоштовної “Мій новий номер” – ви швидко і з мінімальними зусиллями зможете повідомити друзям і знайомим свої нові контактні дані.

У разі втрати сім карти, або з інших причин, які передбачають неможливість користуватися абонентським номером протягом тривалого часу, вас виручить послуга “добровільне блокування”.

Для її активації необхідно звернутися в Центр обслуговування, зателефонувати на гарячу лінію або скористатися особистим кабінетом. Блокування і подальша розблокування надаються безкоштовно.

Для відновлення сім карти вам необхідно особисто відвідати Центр обслуговування і продажів з документами та написати відповідну заяву. Сім карта видається відразу.

управление сим картой

Вам належить тривала відсутність і якийсь час користуватися картою ви не зможете? Скористайтеся послугою “Збереження номера”. Підключити її можна безкоштовно в особистому кабінеті, а також за допомогою дзвінка або візиту до Центру продажу. Абонентська плата складе 1 р/добу.

Якщо ви є абонентом одного з кримських мобільних операторів і хочете підключитися до “Волна Мобайл” не змінюючи звичного стільникового, то відвідайте з паспортом один з центрів обслуговування даного оператора. Підпишіть договір і отримаєте нову сім карту. Послуга безкоштовна.

Послуга АОН надається всім абонентам і дозволяє дізнатися, звідки був здійснений вхідний дзвінок або відправлено повідомлення.

У разі, якщо ви не пам’ятаєте напам’ять свій мобільний, вас виручить команда: *200# клавіша виклику.

Отримати більше корисної інформації можна, зателефонувавши на гарячу лінію.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector