Контроль расходов Волна Мобайл

Волна Мобайл: як можна здійснювати контроль витрат на мобільний зв’язок

Мобільний оператор “Волна Мобайл” надає своїм клієнтам можливість контролювати свої витрати на стільниковий зв’язок. Завдяки спеціальним функціям ви будете завжди мати у своєму розпорядженні достовірні дані про наявність коштів і залишку невикористаних хвилинах, повідомленнях і гігабайти мобільного інтернету. Для здійснення контролю за витратами пропонується ряд послуг, що дозволяють вести облік своїх витрат на обслуговування.

Використання послуги “Сімейний бюджет”

Семейный бюджет

Завдяки “Сімейного бюджету” один основний рахунок може використовуватися декількома абонентами з однією умовою: загальна кількість користувачів не повинна перевищувати 4 осіб. Так ви можете здійснювати контроль витрат на мобільний зв’язок.

Громадянин, на ім’я якого укладено договір основного рахунку може дати можливість членам своєї сім’ї користуватися грошовими коштами, встановивши ліміт витрат на мобільний зв’язок протягом певного часового проміжку.

Наприклад: надавши кожному витратити 150 рублів на місяць на оплату пакета послуг (абонентську плату). При вичерпанні встановленого ліміту абоненти можуть продовжувати користуватися своїми основними особовими рахунками.

Дана послуга:

  1. Надається безкоштовно. Абонентська плата або комісія за користування не стягуються.
  2. Доступна тільки абонентам мобільного оператора “Волна Мобайл”.
  3. Діє на всіх тарифних планах даного оператора.
  4. Доступна клієнтам, підключеним як фізична (не юридична) особа.

подключение и отключение услуг волна мобайл

Для підключення та відключення даної функції власник основного рахунку повинен:

  1. Відвідати Центр обслуговування і продажів з документом, що посвідчує особу (паспортом).
  2. Написати відповідну заяву про підключення, відключення, або зміну ліміту обраних абонентів.

Для зміни встановленого ліміту власнику необхідно:

  1. Прийти з паспортом в Центр обслуговування.
  2. Написати заяву про зміну лімітованої суми.

Уточнення балансу та залишку пакетів послуг

Уточнение баланса и пакета услуг волна мобайл

Для отримання інформації про стан послуг, підключених до вашого мобільного номеру і відомостей про грошові кошти на вашому телефоні (перевірка балансу), скористайтеся наступними командами:

  1. *100# Команда, що дозволяє дізнатися кількість коштів, які у вас є (перевірка балансу).
  2. *101# Команда, що надає можливість отримати інформацію про залишки пакету послуг (невикористаних хвилинах, смс повідомленнях і гігабайти мобільного інтернету).

Контроль витрат через деталізацію рахунків

контроль через детализацию счета волна мобайл

Ця функція дозволяє отримати відомості про витрати на обслуговування (здійснення дзвінків і використання мобільного інтернету).

Для отримання детальної інформації необхідно позначити Ваш часовий проміжок. Замовити деталізацію ви зможете в особистому кабінеті, або звернувшись до Центру обслуговування і продажів.

Центри клієнтського обслуговування і продажів, які здійснюють весь спектр послуг, знаходяться за адресами:

  • м. Симферополь, проспект Кірова, буд. 82;
  • м. Ялта, вул. Московська, буд. 1/6;
  • м. Севастополь, вул. Велика Морська, буд. 10.

Для отримання більш докладної інформації про місцеперебування найближчих салонів обслуговування, графіки роботи та переліку пропонованих послуг, ви можете звернутися за телефоном гарячої лінії (дзвінок безкоштовний).

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector