позвонить оператору водафон

Як зателефонувати оператору Vodafone (МТС) Україна: всі доступні способи

У деяких випадках розв’язати проблему самостійно не виходить. Для її вирішення потрібна допомога кваліфікованого фахівця. На жаль, не всі знають, куди можна звернутися за отриманням необхідної інформації. Далі з’ясуємо, як зателефонувати до співробітників технічної підтримки, і дізнаємося про способи надання допомоги абонентам.

Доступні можливості всередині мережі

звонки на горячую линию

Найпростішим способом зв’язатися з техпідтримкою та отримати необхідні відомості є набір номера 111. Цей номер є багатоканальним і служить для звернення всередині мережі Vodafone (МТС) Україна. Слідуючи підказкам голосового меню, ви зможете перейти в розділ поширених запитань. Вибравши потрібне питання, ви отримаєте докладну відповідь і розв’язання виниклої проблеми.

Якщо у Вас є необхідність звернутися на гарячу лінію МТС, з номера телефону, який належить іншому оператору, досить передзвонити на номер 0800-400-111.

Дзвінки безкоштовні по всій території України (крім АР Крим).

Для тих хто не хоче чекати з’єднання з оператором, є можливість зв’язатися з “Онлайн консультантом”. При відвідуванні офіційного сайту, ви можете написати свою проблему в чаті та співробітник допоможе у вирішенні проблеми.

Якщо ж є необхідність отримання письмової відповіді “Центр підтримки” в додатку “My Vodafone”.

Порядок здійснення дзвінка

как зателефонувати на горячую линию мтс

Коли ви вперше звертаєтеся на гарячу лінію, Вам потрібно вибрати мову, на якому зручніше прослуховувати інформацію.

В залежність від даного питання алгоритм наступний:

  1. Одиницю варто натиснути для отримання інформації українською.
  2. Для прослуховування меню російською мовою натискаємо цифру два.
  3. Англомовне меню вибирається з допомогою цифри три.
  4. Після вибору потрібного мови вам автоматично озвучуються розділи головного меню.
  5. Інформація про ваш тарифному плані та абонентському номері – клавіша 1.
  6. Тарифи, роумінг, міжнародний зв’язок – 2.
  7. Клавіша 3 служить для отримання відомостей з обслуговування підключення до Інтернету.
  8. Акції та програма лояльності для абонентів. Клавіша – 4.
  9. Загальні питання та здійснення операцій з вашої сім-картою. Натисніть – 5.

Кожен розділ у свою чергу веде до додаткових підрозділи. Якщо в процесі прослуховування голосового помічника ви знайшли турбує вас питання, то завдяки електронним підказкам зможете самостійно вирішити ситуацію, не вдаючись до допомоги фахівця.

поиск информации в голосовом меню

Відповіді на ваше запитання в системі не знайдено? В кінці кожного розділу буде пропонуватися зв’язатися з оператором безпосередньо, шляхом натискання команди “0”.

Для того, щоб відповідь співробітника технічної підтримки був максимально компетентним, перед з’єднанням з оператором також необхідно вказати категорію, до якої належить ваше запитання.

  • для уточнення інформації за тарифним планом і номером абонента натискають клавішу 1;
  • щоб розв’язувати фінансові питання: отримати відомості про тарифи, міжнародного зв’язку або обслуговуванні в роумінгу, скористайтеся клавішею 2;
  • втрата телефону або проблеми з кодами блокування сім карти. Натисніть цифру 3;
  • виникнення труднощів із з’єднанням інтернет, або іншими послугами передачі даних – 4.

Після закінчення часу очікування співробітник колл-центру відповість на ваш дзвінок, і надасть вам необхідну консультацію по питанню.

Зателефонувати зі стаціонарного або іншого оператора

зателефонувати со стационарного номера оператору

Іноді виникають неприємні ситуації з причин, від вас не залежать. Наприклад втрата мобільного телефону, або відсутність мобільного зв’язку внаслідок відключення електроенергії. Навіть в такий критичний момент ви зможете отримати консультацію фахівця технічної підтримки.

Додзвонитися в центр обслуговування абонентів Vodafone і МТС Україна можна з міського телефону, а також з номера іншого мобільного оператора. Для цього необхідно зателефонувати за номером 0-800-400-111. Звичайно порядок проведення розмови буде аналогічний дзвінку на телефон 111. Оплата не стягується ні з рахунку стаціонарного апарату, ні з балансу іншого стільникового оператора.

Тепер ви знаєте, як вирішити виниклу проблему навіть при відсутності мобільного зв’язку. Можете зв’язатися з оператором, або вирішити питання самостійно в будь-який зручний для вас час!

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector