Переадресація Водафон і МТС Україна: включення і відключення послуги

Кожен користувач мобільного зв’язку може потрапити в ситуацію, коли додзвонитися до нього, з об’єктивних чи суб’єктивних причин, ніхто не може. З огляду на те, що адресат знаходиться поза зоною доступу сигналу, відключив телефонний пристрій, веде важлива розмова, не має можливості або бажання взяти трубку. Саме в таких випадках може допомогти послуга переадресація виклику.

Призначення

переадресация от мтс

Послуга призначена для зміни адреси призначення вхідного дзвінка в разі, якщо основний номер в цей час недоступний. Дзвінки, спочатку спрямовані на ваш номер телефону, будуть перенаправлені на інший номер, який може бути мобільним або стаціонарним, а також на голосову пошту. Мета перенаправлення – не втратити важливу інформацію, а отримати повідомлення незалежно від обставин.

Послуга доступна на всіх тарифних планах і надається безкоштовно всім клієнтам Vodafone.

Переадресація виклику та її види

Виды переадресаций

Всього є чотири форми переадресації:

  • всіх без винятку вхідних дзвінків;
  • в разі відсутності відповіді;
  • при знаходженні в зоні недосяжності;
  • переадресація при зайнятому пристрої.

Компанія Vodafone надає право самому абоненту керувати даним сервісом: підключати, встановлювати види переадресації, комбінувати їх, відключати.

Всі види переадресації, за винятком безумовної, можуть бути активовані разом і окремо. При цьому в різних обставинах дзвінки можуть бути перенаправлені на різні телефони. Якщо абонент вирішив змінити напрямок всіх вхідних викликів, то дія інших режимів автоматично припиняється.

Абонент самостійно приймає рішення про відмову від послуги, і виробляє відключення набором команди:

  • ##004# – при відмові від умовної;
  • ##002# – при відмові від всіх перенаправлень.

Управління переадресацією

Управление переадресацией

Керувати процесом перенаправлення виклику з основного номера на інший можна за допомогою сервісів:

  • технічного меню телефону;
  • спеціальних сервісних команд;
  • віртуального менеджера – Інтернет помічника.

Зупинимося на останньому способі, який дозволяє без витрат в комфортному режимі управляти мобільним зв’язком і формувати набір послуг через спеціальний сайт: manager.vodafone.ua. І тоді не треба буде переживати, що телефон загублений або поламався – всі важливі дзвінки абонент зможе перенаправити на свій робочий телефон, а по приходу додому – на домашній.

Команди

Відправка команд для переадресації відбувається з власного телефону, тому подбати потрібно заздалегідь. Отже, щоб перенаправити:

  • всі виклики, слід набрати **21*НОМЕР#, скасувати ##21#.
  • відсутність відповіді – *61*НОМЕР#, скасувати ##61#.
  • при недосяжності – *62*НОМЕР#, скасувати ##62#.
  • при зайнятому номері – *67*НОМЕР#, скасувати ##67#.
Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector