Серед абонентів Водафон набирає популярність такий сервіс, як “Online-чат”. Зв’язок з консультантом оператора можлива через офіційний сайт компанії або додаток “My Vodafone”. Це суттєво економить час користувачам мережі. Адже вам не потрібно слідувати підказкам голосової пошти, а просто поставити потрібне питання у вікні чату. І онлайн-консультант відповість на нього.
Що це “Online-чат”
“Онлайн консультант” – це інтернет-помічник для абсолютно будь-якого абонента для розв’язання наступних питань:
- деталізація особистого рахунку;
- можливість переходу на більш вигідний тариф;
- підключення нових послуг;
- деактивація послуг;
- питання про тарифи на контрактній основі;
- проблеми з підключенням до мережі або доступу до Інтернету;
- інші питання пов’язані з мобільною мережею Vodafone.
Якщо абонент, на обслуговуванні оператора МТС, скористатися сервісом можна.
Як скористатися онлайн консультантом
Щоб поставити запитання консультанту в онлайн-режимі, абоненту потрібно перейти за посиланням: www.vodafone.ua/ru/support/message. Де можна побачити активне посилання “Онлайн-консультант” для переходу у вікно чату. Після натискання у спливаючому вікні, користувачеві потрібно вказати особистий номер мобільного. Це необхідно, що б оператор знав, за яким номером надавати інформацію на поставлені запитання.
І знову натиснути кнопку “Онлайн-консультант”. І вже в вікні вказати своє ім’я та докладний опис проблеми.
Детальний опис питання необхідно, щоб оператор відразу приступив до розв’язання проблеми. А чи не ставив навідні питання і тим самим “відбирав” особистий час. Після кліка на кнопку “Натиснути чат”, відбувається автоматичне підключення до розмови з оператором мережі.
Після підключення до розмови в чаті можна побачити вікно. В якому зверху буде вікно з’єднання з оператором. Якщо в лівому кутку блимає трубка – значить Вас підключають до чату.
Далі йде вікно чату з кількома кнопками в правому верхньому кутку:
- “Відправити файл” – це для відправки скроневої або інших файлів з телефону;
- “Відправити текст чату на електронну пошту” – можливість зберегти переписку на своїй електронкою;
- “Включити / виключити звуковий сигнал про отримання нового повідомлення”;
- і кнопка “Вихід”.
Щоб відкрити онлайн-чат через додаток “My Vodafone”, необхідно зробити наступне:
- Зайти в додаток.
- У лівому нижньому кутку натиснути кнопку “24/7”. Яка відкриє Центр підтримки оператора Vodafone.
- Натиснути кнопку “Веб-чат”.
- Ввести номер, ім’я та задати питання.
- Очікувати відповіді
Скільки часу чекати відповіді
Потрібно враховувати той фактор, що співробітник підключиться до розмови тільки після того, як звільниться. Тому очікування на відповідь – може зайняти час. Від 5 хвилин до години і більше. Якщо немає можливості чекати відповіді скористайтеся кнопкою “Повідомлення про нове повідомлення”, включити звук і займайтеся своїми справами.
Якщо ж питання терміновий можна зробити наступне:
- встановити додаток “My Vodafone” та спробувати розв’язати питання самостійно;
- спробувати зателефонувати на гарячу лінію;
- відвідати центр обслуговування Vodafone та задати питання консультанту.
Вчора поповнила рахунок на 100грн., але підтвердження “Пакет не місяць підключено” не отримала і досі. Коли прийде підтвердження?
Да водафон вы супер
Скільки хвилин по 095-***-**-**?
Это инструкция по использованию онлайн-консультанта, перейдите по ссылке, в статье, и сможете узнать.
Либо воспользуйтесь USSD командами