онлайн консультант Водафон

Online-чат оператора Vodafone. Допомога у вирішенні питань від консультанта

Серед абонентів Водафон набирає популярність такий сервіс, як “Online-чат”. Зв’язок з консультантом оператора можлива через офіційний сайт компанії або додаток “My Vodafone”. Це суттєво економить час користувачам мережі. Адже вам не потрібно слідувати підказкам голосової пошти, а просто поставити потрібне питання у вікні чату. І онлайн-консультант відповість на нього.

Що це “Online-чат”

написать Онлайн-консультанту в поддержку

“Онлайн консультант” – це інтернет-помічник для абсолютно будь-якого абонента для розв’язання наступних питань:

  • деталізація особистого рахунку;
  • можливість переходу на більш вигідний тариф;
  • підключення нових послуг;
  • деактивація послуг;
  • питання про тарифи на контрактній основі;
  • проблеми з підключенням до мережі або доступу до Інтернету;
  • інші питання пов’язані з мобільною мережею Vodafone.

Якщо абонент, на обслуговуванні оператора МТС, скористатися сервісом можна.

Як скористатися онлайн консультантом

Щоб поставити запитання консультанту в онлайн-режимі, абоненту потрібно перейти за посиланням: www.vodafone.ua/ru/support/message. Де можна побачити активне посилання “Онлайн-консультант” для переходу у вікно чату. Після натискання у спливаючому вікні, користувачеві потрібно вказати особистий номер мобільного. Це необхідно, що б оператор знав, за яким номером надавати інформацію на поставлені запитання.

Онлайн-консультант водафон ввод номера

І знову натиснути кнопку “Онлайн-консультант”. І вже в вікні вказати своє ім’я та докладний опис проблеми.

задать вопрос

Детальний опис питання необхідно, щоб оператор відразу приступив до розв’язання проблеми. А чи не ставив навідні питання і тим самим “відбирав” особистий час. Після кліка на кнопку “Натиснути чат”, відбувається автоматичне підключення до розмови з оператором мережі.

Після підключення до розмови в чаті можна побачити вікно. В якому зверху буде вікно з’єднання з оператором. Якщо в лівому кутку блимає трубка – значить Вас підключають до чату.

онлайн консультант

Далі йде вікно чату з кількома кнопками в правому верхньому кутку:

  • “Відправити файл” – це для відправки скроневої або інших файлів з телефону;
  • “Відправити текст чату на електронну пошту” – можливість зберегти переписку на своїй електронкою;
  • “Включити / виключити звуковий сигнал про отримання нового повідомлення”;
  • і кнопка “Вихід”.

Щоб відкрити онлайн-чат через додаток “My Vodafone”, необхідно зробити наступне:

  1. Зайти в додаток.
  2. У лівому нижньому кутку натиснути кнопку “24/7”. Яка відкриє Центр підтримки оператора Vodafone.
  3. Натиснути кнопку “Веб-чат”.
    Онлайн-консультант в системе Водафон
  4. Ввести номер, ім’я та задати питання.
    задать вопрос в Мой Водафон
  5. Очікувати відповіді
    Окно чата в Мой Водафон

Скільки часу чекати відповіді

Потрібно враховувати той фактор, що співробітник підключиться до розмови тільки після того, як звільниться. Тому очікування на відповідь – може зайняти час. Від 5 хвилин до години і більше. Якщо немає можливості чекати відповіді скористайтеся кнопкою “Повідомлення про нове повідомлення”, включити звук і займайтеся своїми справами.

Якщо ж питання терміновий можна зробити наступне:

  • встановити додаток “My Vodafone” та спробувати розв’язати питання самостійно;
  • спробувати зателефонувати на гарячу лінію;
  • відвідати центр обслуговування Vodafone та задати питання консультанту.
Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Comments: 4
  1. Любов

    Вчора поповнила рахунок на 100грн., але підтвердження “Пакет не місяць підключено” не отримала і досі. Коли прийде підтвердження?

  2. Севастьян

    Да водафон вы супер

  3. Северян

    Скільки хвилин по 095-***-**-**? :?:

    1. Mobtarify

      Это инструкция по использованию онлайн-консультанта, перейдите по ссылке, в статье, и сможете узнать.
      Либо воспользуйтесь USSD командами

Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector