Водафон - интернет-помощник

Інтернет-Помічник від МТС і Vodafone Україна: реєстрація, вхід в особистий кабінет

Особистий кабінет – це розкіш, яка в реальності доступна лише великим начальникам і заможним людям. Завдяки компанії Vodafone можна будь-якому абоненту завестися особистим простором, і в спокійній обстановці розв’язувати питання мобільного зв’язку, здійснювати необхідні операції, формувати самостійно пакет послуг.

Можливості Інтернет Помічника

Возможности в интернет-помощнику

Система самообслуговування не виключає, а доповнює функції мобільного додатка “My Vodafone”. Вона дає можливість всім клієнтам, які перебувають на передоплаті, і, яка уклала контракт з компанією, отримати швидкий доступ до контролю і управління власним рахунком.

Щоб повноцінно представити функціонал особистого облікового запису розповімо про його розділах:

  1. Головна сторінка – надає інформацію про:
    1. поточний баланс особового рахунку;
    2. залишку інтернет-трафіку;
    3. сумі коштів, витрачених на послуги зв’язку за останній календарний місяць.
  2. Статистика – містить:
    1. історію поповнень балансу: дата, час, сума;
    2. витрати на послуги та опції;
    3. ресурс замовлення деталізації викликів: вхідних і вихідних.
      интернет-помощник функциональные возможности
  3. Тарифи – дає можливість:
    1. уточнити актуальний тарифний план і термін його дії;
    2. змінити його на більш вигідний.
  4. Послуги – сервіс, завдяки якому абонент може самостійно:
    1. активувати необхідні послуги;
    2. відключати в режимі онлайн додаткові опції, що стали непотрібними або фінансово обтяжливими.
  5. Програма лояльності – дозволяє:
    1. дізнаватися про бонусних накопичення;
    2. розпоряджатися преміальними балами в рамках програми.
  6. Профіль – містить:
    1. особисту інформацію про абонента, яку він може змінювати при необхідності;
    2. функцію добровільного блокування номера.
  7. Допомога – це можливість безкоштовно знайти відповіді на найактуальніші питання, що стосуються мобільного зв’язку від Vodafone і МТС.

Володарі особистого кабінету в Інтернет-помічника в першу чергу дізнаються про акції та маркетингових планах.

Реєстрація

регистрация в системе

Щоб отримати доступ до можливостей і переваг, необхідно зареєструватися в системі. Представляємо вашій увазі детальну інструкцію:

  1. Відкриваємо сторінку загальну для українських абонентів МТС і Vodafone: “Інтернет-помічник”.
  2. Вибираємо комфортну мову із запропонованих: українська, російська, англійська.
  3. У формі “Вхід в Інтернет-помічник” натискаємо на слово “Зареєструватися”, виділене червоним кольором.
  4. Потрапляємо на сторінку “Реєстрація” і вводимо потрібну інформацію.
  5. Вказуємо логін, в якості якого служить:
    1. номер телефону, якщо абонент, користувач мобільного зв’язку;
    2. персональний ідентифікатор, якщо абонент, користувач послугами інтернету.
  6. Придумуємо самостійно пароль, який служить в якості захисту персональних та фінансових даних. Враховуємо, що секретний пароль повинен складатися з знаків загальною кількістю від 8 до 24, в складі яких має бути, не менше:
    1. однієї цифри;
    2. однієї заголовної та однієї малої літери.
      особенности регистрации
  7. Повторно вводимо пароль, тим самим підтверджуючи його.
  8. Вводимо адресу електронної поштової скриньки. У разі його відсутності – заведіть або скористайтеся даними пошти близької людини.
  9. Вказуємо номер телефону мобільного або стаціонарного в якості додаткового.
  10. Натискаємо кнопку “Зареєструватися”.
  11. Отримуємо на e-mail, посилання для активації кабінету та проходимо по ній.

Вхід в Інтернет помічник

Авторизація здійснюється з тієї ж сторінки, з якої відбувалася реєстрація. Але вхід здійснюється набагато швидше. Вводяться всього два ідентифікатори, зазначені при реєстрації:

  • логін;
  • пароль.
Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector