Як безкоштовно замовити деталізацію дзвінків на Vodafone (МТС)

Багато клієнтів не розуміють куди були витрачені їхні кошти, для таких ситуацій компанія Vodafone (МТС) Україна, деталізація дзвінків і рахунка ідеально підійде для розв’язання цієї проблеми. Розгляньмо як її можна отримати, абсолютно безкоштовно.

Додаток Водафон

детализация через мобильное приложение

Оператор розробив спеціальний додаток, де є дуже багато функціональних можливостей для кожного користувача.

Кожен користувач може отримати наступні можливості через свій особистий кабінет:

  • статистичні дані стосовно залишку безкоштовних хвилин, мегабайтів, смс-повідомлень в тарифному плані;
  • кількість грошових коштів на мобільному рахунку;
  • дані стосовно мобільного тарифу та вигідні пропозиції для його зміни;
  • інформація стосовно бонусів за програмою від Водафон;
  • детальна інформація стосовно всіх дзвінків, також витрат;
  • можливість підключення спеціальних послуг від Водафон.

Деталізація дзвінків

Детализация звонков

Часто, подивившись мобільний рахунок, можна виявити списання коштів. Відразу виникає питання, куди було розтрачено всі грошові кошти? Щоб уникнути таких ситуацій, Водафон розробив спеціальний додаток. Яке надасть всю детальну інформацію про дзвінки та витрати. Це все було зроблено з метою зменшення кількості звернень користувачів до оператора. І щоб гарячі лінії були перевантажені.

Тому будь-який абонент оператора Vodafone (МТС) Україна може отримати інформацію стосовно деталізації всіх скоєних дзвінків за своїм номером телефону. Для цього всього лише потрібно провести реєстрацію на спеціальному сервісі, який називається “Інтернет-помічник”.

Як сформулювати виписку

сформулировать выписку

Після успішної реєстрації на сервісі та здійснення входу в цей “Помічник” потрібно перейти в спеціальний розділ під назвою “Статистика” і вибрати послугу формулювання деталізації. Щоб “Замовити” необхідну інформацію – виберете потрібний період і вкажіть електронну пошту.

Отримати інформацію можна відразу в декількох зручних форматах:

  • XLS;
  • XML;
  • HTML;
  • PDF.

Провести деталізацію всіх дзвінків можна тільки за останні пів року, більш старі дані не зберігаються в системі. З того моменту, як користувач вибрав варіант завантаження інформації в особистий кабінет, то вся статистична інформація буде зберігатися приблизно близько двох днів.

Деталізація дзвінків – формат звіту

Після того як абонент вибрав цікавить його період і замовив деталізацію – вся інформація буде відправлена ​​на вказану адресу електронної пошти. Зовнішній вигляд цього звіту дуже хороший і зручний для будь-якого користувача.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector