Utel (ТриМоб) - личный кабинет

Utel (Трімоб) – особистий кабінет: реєстрація, вхід, основні можливості

ТОВ “ТриМоб” надає послуги мобільного зв’язку і 3G інтернет з 1 січня 2012 року. Раніше компанія називалася Utel і була філією ПАТ “УкрТелеком”. Для підключення мобільного обслуговування необхідно було попередньо укласти контракт, але в даний час досить просто придбати стартовий пакет. Наявність послуги “Особистий кабінет” значно спростила використання послуг звичайним користувачам.

Особистий кабінет

Личный кабинет тримоб

Протягом декількох років ця послуга була недоступна абонентам “ТриМоб”. Всі питання, пов’язані зі зміною тарифного плану та підключенням, або відключенням додаткових послуг, вирішувалися тільки при дзвінку фахівцям колл-центру. Уточнювати інформацію про стан свого рахунку і залишках пакету послуг можна було за допомогою USSD – запитів, але це не завжди зручно.

З листопада 2014 року абонентам “ТриМоб” стала доступна функція Особистий кабінет. Завдяки нововведенню, виявилося можливим самостійно здійснювати наступні дії:

  • здійснювати контроль за станом свого рахунку.
  • відслідковувати кількість використаних хвилин розмови, мегабайт інтернету і текстових повідомлень.
  • підключати та відключати додаткові опції.
  • перевіряти історію проведення платежів за потрібний часовий проміжок.

Реєстрація та можливості

Регистрация и возможности личного кабинета

Для створення особистого кабінету необхідно спочатку зареєструватися в системі. Для цього заходимо на офіційну сторінку “ТриМоб” і натискаємо зелену кнопку “Реєстрація”. Потім вводимо свій номер телефону і придумуємо пароль, який потім дублюємо в наступному рядку.

Якщо ви заходите в інтернет не зі свого номера, то система за допомогою смс відправить вам код підтвердження, який необхідно ввести для завершення операції.

При завершенні реєстрації перед вами автоматично відкривається перша вкладка “Профіль”. Справа розташоване вікно поповнення рахунку, де при необхідності відразу можливо поповнити свій баланс. Доступно здійснити це кількома способами. Ви можете вибрати найбільш зручний. Також можна побачити інформацію про свій пакет послуг: залишок коштів на рахунку, дату підключення.

Наступна вкладка “Фінанси”. Включає 3 розділу:

  1. Детальна інформація.
  2. Баланс.
  3. Оплата.

“Баланс” показує, скільки на даний момент невикористаних хвилин, мегабайт інтернету і повідомлень. А також залишок коштів на рахунку.

что доступно в приложении

Вікно “оплата” показує всі операції, пов’язані з поповненням рахунку. У лівому бічному меню можна переглядати історію платежів за кожен місяць.

Вкладка “Послуги” дозволяє здійснювати управління існуючими функціями та активувати нові. При наявності достатньої кількості коштів на рахунку можна миттєво підключити додаткову послугу. Також тут можна змінити свій тарифний план, попередньо ознайомившись з тарифами та асортиментом послуг, що входять в пакети.

смена тарифа в ютел

Зміна тарифу здійснюється досить швидко і займає пару годин максимум. Після скоєння ця операція також відобразиться в особистому кабінеті. Щоб побачити інформацію про проведену зміну тарифного плану, необхідно оновити сторінку.

Остання вкладка “Налаштування” дозволить:

  • змінити пароль для входу в кабінет при необхідності;
  • додати свою електронну адресу, якщо він не був зазначений в процесі реєстрування кабінету;
  • видалити сторінку реєстрації в разі зміни оператора.

Якщо ви не знайшли в особистому кабінеті потрібну функцію, то завжди можете звернутися в службу підтримки, набравши зі свого мобільника короткий номер 1188. Чи не є абонентом “ТриМоб”? В такому разі скористайтеся цифровою комбінацією, призначеної для номерів інших операторів і міських телефонів +880050001188.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector