Абонент будь-якої мобільної мережі воліє отримувати якісний сервіс за оптимальними цінами. І платити тоді, коли він реально ним користується. Саме ці принципи закладені в основі тарифу “Тижневий” від надійного провайдера “3Моб”.
Цільове призначення
Спеціально для абонентів, які уклали договір на обслуговування за контрактом, які користуються послугами мобільного зв’язку від компанії не постійно розроблений тариф “Тижневий”. Його особливість в тому, що передоплату необхідно вносити тільки за 7 днів і користуватися 7 днів.
У пакет, вартістю в 16 гривень, входить 400 мегабайт мобільного інтернету. Його можна використовувати всередині мережі “ТриМоб” і в національному роумінгу при використанні мережі іншого українського оператора.
Важливо! Цей тариф доступний тільки для клієнтів, які підключені на контрактній основі.
За межами тарифного плану Тижневий
Послуги, які не входять в пакет, оплачуються окремо відповідно до спожитої кількості:
Назва послуги | Мережа "ТриМоб" | Національний роумінг | Україна | Інші оператори | Інші країни |
---|---|---|---|---|---|
Інтернет* | 0,13 | 0,13 | |||
Вихідні дзвінки** | |||||
Мобільні | 0,12 | 0,24 | 0,65 | ||
Стаціонарні | 0,65 | ||||
СМС*** | 0,36 | 2,02 | |||
ММС*** | 0,60 |
Одиниці виміру:
- * Грн / Мбайт;
- ** грн / хв;
- *** грн / шт.
Варто враховувати, що тарифи вже включають ПДВ, але не включають пенсійний збір. Який розраховується в 7,5% від вартості послуги без нарахованого податку.
Підключення
Будь-який користувач телекомунікаційних послуг компанії “ТриМоб”, незалежно на якій системі обслуговування він перебуває: контрактної або на умовах передплати, – має право провести перехід на план “Тижневий”. Умова переходу – баланс коштів на рахунку повинен дорівнювати або більше вартості пакета.
Умови обслуговування тарифу Тижневий
Щоб обслуговування проводилося в межах обсягів тарифного плану, необхідно одноразово протягом тижня поповнювати особовий рахунок на суму рівну абонентській платі. Як тільки гроші спишуть, відбудеться нарахування пакета послуг в тимчасовій період з 00 до 02 годин. Які будуть активні протягом семи наступних днів.
При затримці платежу
У тому випадку, якщо баланс нульовий або його розмір значно нижче необхідного для оплати тарифу “Тижневий”, то:
- послуги, що входять в пакет не нарахують;
- користуватися всіма можливостями, що виходять за межі плану можна в повному обсязі.
Перевірити баланс можна цілодобово відправкою команди *100# і натиснувши кнопку “Виклик” – безкоштовно з телефонного пристрою.
Так само всім клієнтам доступна можливість звернутися на гарячу лінію компанії, для уточнення цієї інформації.