Як поповнити рахунок домашнього інтернету від Фенікс ДНР

При користуванні послугами домашнього інтернету від оператора зв’язку Фенікс слід враховувати важливий момент. Обслуговування передбачає блокування доступу до мережі. Природно, для застосування такої жорсткої санкції необхідні вагомі підстави. Наприклад, несвоєчасне поповнення свого рахунку грошовими коштами. Отже, що ж робити, якщо трапилася неприємна ситуація і вас заблокували? Розглянемо варіанти якими можна поповнити Домашній інтернет від Фенікс ДНР.

Банківська та поштова оплата послуг

пополнить счет домашнего интернета

Для здійснення платежу через відділення банку або пошти, вам буде потрібно попередньо ознайомитися з адресами організацій, які виробляють цю процедуру. Безліч відділень, що надають можливість оплатити інтернет, розташовується в містах:

  • Донецьк;
  • Зугрес;
  • Макіївка;
  • Моспине;
  • Сніжне;
  • Торез;
  • Харцизьк;
  • Авдотьино;
  • Троїцько – Харцизьк.

Деякі відділення “Пошти Донбасу” також надають таку послугу. Причому при поповненні балансу через філію Центрального банку ДНР комісія не стягується. Відділення “Пошти Донбасу” також не беруть плату за переказ грошових коштів оператору Фенікс.

Адреси банків і поштамтів вказані на офіційному ресурсі Фенікс в розділі Домашній інтернет / Поповнення рахунку.

Інші способи поповнити домашній інтернет

пополнить домашний интернет через терминал

Поповнити свій рахунок можна за допомогою терміналу. Їх досить просто знайти в магазинах і супермаркетах Донецька. А також у багатьох інших містах ДНР. Список з адресами, за якими розташовані апарати, також присутній на сайті оператора.

При оплаті через термінал слід зберігати чек про проведення операції до зарахування коштів на рахунок. Це необхідно, в разі не зарахування коштів і на рахунок.

Оплатити домашній інтернет можливо також в одному з офісів оператора, розташованих в Донецьку.

Необхідно врахувати, що термін надходження грошей не завжди варіюється в межах декількох хвилин. Іноді він може затягнутися і скласти від півгодини до кількох днів. Намагайтеся оплачувати послуги своєчасно, щоб тривалий термін переведення платежу не став на заваді вашим планам. Дана ситуація пов’язана з важкою ситуацією в регіоні та скрутною роботою служб.

Для уточнення інформації про порядок оплати або місцезнаходження платіжної системи, звертайтеся до співробітників колл-центру за телефонами +38 (071) 0995099 та +38 (062) 3032099. Наші фахівці нададуть детальну консультацію з усіх питань.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector