У грудні 2017 року оператором зв’язку Донецької Народної Республіки “Фенікс” була запущена послуга з контролю стану рахунку абонента. Нововведення являє собою систему самообслуговування, завдяки якій можна управляти своїм номером самостійно, в режимі он-лайн. Особистий кабінет дозволяє, не виходячи з дому, і не вдаючись до допомоги фахівців тех. підтримки, управляти своїм рахунком.
Реєстрація та вхід в особистий кабінет
Для здійснення операцій в режимі онлайн необхідно спочатку зареєструватися в системі. На офіційному сайті, Фенікс ДНР, передбачено 2 варіанти реєстрації:
- Мобільний зв’язок.
- Домашній інтернет.
Незалежно від виду обслуговування, процес реєстрування в особистому кабінеті досить простий. Досить натиснути на вкладку з бажаним типом кабінету та ввести свій телефон.
Зверніть увагу! Номер обов’язково повинен бути активним, оскільки на нього ви отримаєте код підтвердження (пароль для входу).
Після отримання коду, потрібно ввести надіслану цифрову комбінацію в вказане поле та натиснути клавішу “Увійти”.
Можливі проблеми при вході на сайт
Іноді, при вході на сайт, з персонального комп’ютера, виникає помилка “Підключення не захищене”.
В такому випадку, буде потрібно зробити 2 дії:
- Натисніть на кнопку “Показати подробиці”.
- Натисніть на “Перейти на сайт”.
Далі вас переведе на офіційний сайт компанії.
Можливості особистого кабінету
Абоненти з підключеною послугою позбавлені від необхідності регулярно відправляти запити. Користувачі “Особистого кабінету” отримують всю необхідну інформацію про діючі послуги й стан рахунку абонента.
Завдяки послузі “Особистий кабінет” з’явилася можливість самостійно здійснювати наступні операції:
- Контроль витрат. Система передбачає замовлення детального звіту за надане обслуговування. Дані надсилаються в обраному вами форматі, xls або pdf. В даному файлі, буде відображена інформація про всі зміни по рахунку.
- Управління послугами. Можливість самостійно підключати або відключати опції додаткового обслуговування.
- Зміна тарифного плану. Якщо ваш тариф перестав відповідати поставленим вимогам, змінити його ви можете не виходячи з дому та не привертаючи співробітника технічної підтримки.
- Участь в акціях оператора. Подати та скасувати заявку на певну акцію можна також в режимі онлайн.
Доступ до послуги здійснюється з будь-якого пристрою. Ви можете увійти можна як з комп’ютера, так і з ноутбука або смартфона. Обов’язкова умова для доступу – наявність підключення до інтернету. Реєстрація та подальше обслуговування в системі надається безкоштовно.
Якщо виникають якісь проблеми з сервісом, перевірте, чи справно працює інтернет. Якщо з’єднання є, а зайти в систему не виходить, набирайте телефони технічної підтримки. Співробітники переглянуть можливості та допоможуть вирішити дану проблему.