Повторный заказ пакета услуг lifecell

Як замовити повторний пакет послуг від lifecell

З оператором lifecell в будь-якій ситуації клієнт не залишиться без телефонного та інтернет-зв’язку. Розроблено сервіси та опції, що дозволяють уникнути відключення, навіть якщо закінчилися гроші або вичерпалися послуги. Якщо витратився повністю пакет наданих послуг або будь-яка його частина, можна передчасно його оновити. І при цьому істотно заощадити на вартості.

Опис

как повторно заказать пакет послуг

Якщо абонент активно користується телекомунікацією, то цілком можливо, що він може вичерпати пакет наданих послуг раніше покладеного в 30 днів терміну. Може закінчиться не весь пакет, а тільки одна послуга, але без якої неможливо жити та працювати. Це абсолютно не означає, що клієнт повинен обходитися без зв’язку протягом що залишилися до закінчення місяця днів.

Завдяки сервісу повторного замовлення пакета послуг від lifcell, абонент в режимі самообслуговування може оформити замовлення на відсутні продукти або повністю оновити обсяг тарифного плану. Важлива перевага, що все що залишилося в попередньому пакет не обнулиться, а в цілості й схоронності перейде в новий. При достроковому переході можна отримати економію коштів від 5 до 15 гривень.

Умови користування

Условия пользования повторного пакет послуг

Як тільки клієнт lifecell розуміє, що обсяг послуг закінчився, він:

  • просто бере в руки телефонний пристрій;
  • набирає команду *700#;
  • натискає кнопку “Виклик”;
  • отримує повний пакет послуг.

За запит повторного замовлення платити не треба – активація безкоштовна.

Вартість і економія

Після відправлення запиту абонент отримує новий обсяг за зниженою ціною (в гривнях):

  1. “Абсолютна Свобода”:
    1. варіант S нема за 85, а за 75;
    2. або варіант M нема за 145, а за 135;
    3. варіант L нема за 200, а за 185.
  2. “Дзвінки всім” при повторному замовленні обійдуться в 45 гривень, на відміну від стандартної вартості в 50.
  3. “Хайп” дозволить заощадити 10 гривень: замість 75 – 65.
  4. “Лайфхак” коштує також 99 гривень. Як своєчасне замовлення, але зате плюсом абонент отримує півгодини для голосових повідомлень і додаткові смс.

Повторний пакет послуг – переваги

преимущества

Клієнтам lifecell важливо розуміти, що замовляти повторний обсяг послуг можна маючи звичайний телефонний пристрій, навіть з нульовим балансом і при відсутності доступу до інтернету. Надіслати команду можна в будь-який час доби, перебуваючи в будь-якій точці земної кулі. Не має значення знаходиться користувач в домашньому регіоні або в роумінгу. До того ж немає обмежень на кількість повторних замовлень – скільки необхідно, стільки додаткових замовлень протягом місяця можна запитувати та отримувати.

Вирішення проблем

Якщо виникають якісь проблеми, абонентів lifecell готові цілодобово вислухати досвідчені оператори. Надати консультацію і вирішити технічні питання. Додзвонитися до колл-центру можна, за безкоштовними номерами:

  • 5433 – з мобільних, підключених до мережі lifecell;
  • 0800205433 – зі стаціонарних і телефонів, підключених до послуг інших операторів України.

Важливо враховувати, що згідно з державним законом “Про комунікації” провайдер має право в односторонньому порядку змінювати умови тарифів та послуг.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector