Услуга Виртуальный помощник lifecell

Віртуальний помічник від LifeCell: опис, підключення та основні можливості

Щоб смартфон був не просто статусною річчю, а функціональної та корисної, необхідно використовувати його ресурс на 100%. Саме з цією метою провайдером телекомунікаційних послуг lifecell створений новий сервіс для кишенькового персонального комп’ютера, що функціонує в режимі самообслуговування.

Опис віртуального помічника

виртуальный помощник от лайфа

“Віртуальний помічник” – нова розробка Лайфселл для смартфонів, успішно поєднує два сервісу: голосове меню та особистий кабінет. Маючи в руках мобільний телефон можна отримати найсвіжішу інформацію від оператора стільникового зв’язку:

  • про всі нові продукти та пакети послуг;
  • акційні пропозиції та бонусних рішеннях;
  • власному номері, включаючи, термін дії, статус абонента, стан балансу;
  • проведених платних операціях.

Сервіс дозволяє моніторити та контролювати витрату коштів з особового рахунку та змінювати умови обслуговування. Всі ці операції користувач здійснює самостійно, благо, що інтерфейс сервісу зручний та зрозумілий.

Функціонал “Віртуального помічника” дозволяє задавати питання, отримувати консультації у професійних менеджерів контрактного центру lifecell в покращеному форматі.

Отримання доступу

Получение доступа к Виртуальному помощнику

Змінювати налаштування і встановлювати додаткові програми не потрібно. Для забезпечення доступу в систему необхідно слідувати простому алгоритму:

  1. Набрати на клавіатурі номер 543322.
  2. Натиснути кнопку “Виклик”.
  3. Прослухати інформацію голосового оператора про умови входу.
  4. Очікувати надходження смс з посиланням для переходу на сервіс.
  5. Активувати посилання і перейти в ресурс.

Часу займе безкоштовна процедура – не більше 5 хвилин. Посилання є унікальною, згенерованої спеціально для переходу в ресурс “Віртуального помічника” одноразово. Дія її обмежений 10 хвилинами. Після закінчення даного терміну процедуру входу слід починати спочатку.

Віртуальний помічник – функціонал

какие возможности дает услуга

В результаті переходу з робочим посиланням, клієнт Лайфселл виявляється в простому меню асистента. Для комфортної роботи слід:

  • ввести своє ім’я;
  • вибрати мову обслуговування один з трьох: англійська, українська, російська;
  • активувати розділ “Головне меню”.

Основне меню являє собою перелік послуг:

  • “Мій номер” – з можливістю дізнатися не тільки власний номер, а й тариф;
  • залишок послуг з придбаного пакета;
  • розмір рахунків: основного і бонусного;
  • коди PIN і PUK.

Функционал Виртуальный помощник

А також зв’язатися з консультантом через повідомлення, відправлені в онлайн-чат або за допомогою зворотного зв’язку.

  • “Інтернет” – дозволяє налаштовувати параметри трафіку і звертатися за технічною допомогою при проблемах;
  • “Тарифні плани” – представляють кращі пропозиції від компанії з докладним описом умов;
  • “Поповнити рахунок” – з якої в кілька кліків можна перевести гроші та збільшити баланс;
  • “Гаджети від lifecell” – дозволяють оптимізувати роботу і забезпечити цікаве дозвілля;
  • “Bip месенджер” – ексклюзивний додаток, яке дає можливість обмінюватися повідомленнями в різному форматі: текстовому, голосовому, відео.

Володарі смартфонів можуть насолоджуватися зручністю процесу отримання інформації та знаходити швидке рішення зі скрутних ситуацій в режимі повноцінної мобільності.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector