Кожен користувач мобільного зв’язку час від часу виявляє бажання перевірити стан особового рахунку. Ця процедура дуже важлива, тому що дозволяє зрозуміти скільки коштів на рахунку і чи не потрібна поповнення. Адже наявність грошей на мобільному є гарантією телекомунікаційного зв’язку. Компанія Lifecell пропонує на вибір кілька способів перевірки.
Баланс через USSD-команди
Переваги сервісу USSD в тому, що він дозволяє організувати оперативну взаємодію між абонентом і опцією за допомогою коротких команд. При цьому не важливо:
- місцеперебування абонента;
- час відправки;
- стан рахунку;
- доступність інтернету.
Навіть в роумінгу можна перевіряти баланс за допомогою кодової комбінації.
Варіант 1
Досить набрати на клавіатурі будь-якого телефонного пристрою 5 знаків: *111# і отримати відомості про стан рахунку:
- основного;
- бонусного.
Крім того, в повідомленні відображається інформація про акційні та маркетингових заходах. Дізнатися подробиці можна, натиснувши кнопку цифрової клавіатури “1”.
Варіант 2
Набравши код * 121 # можна отримати персональну інформацію за номером:
- залишок послуг по пакету;
- термін дії номера;
- код для активації бонусів.
Меню sim-карти
Можна скористатися сім-меню, в якому є базова опція перегляду залишку грошей на телефонний номер. необхідно:
- увійти в меню сім-карти Lifecell;
- активувати розділ “Balans”;
- отримати смс з текстом, що містить дані про кількість гривень на основному рахунку і бонусному.
Даний спосіб також ефективний, безкоштовний і простий.
Баланс в “Мій Lifecell”
Користувачі, зареєстровані в системі самообслуговування “Мій Lifecell” мають масу можливостей і переваг, серед яких – перевірка балансу. Для того, щоб опинитися в особистому просторі, необхідно перш за все відкрити офіційний сайт провайдера, що знаходиться за адресою: www.lifecell, потім зробити нескладний порядок дій:
- Активувати значок системи, розташований у верхньому горизонтальному меню.
- Потрапити на сторінку входу.
- Ввести два ідентифікатора:
- номер мобільного;
- Супер Пароль, отриманий в смс або придуманий самостійно.
- Опинитися в системі самообслуговування.
- Отримати доступ до особистої інформації.
У сервісі можна в режимі онлайн поповнити рахунок з банківської картки або відправити запит з проханням переказати кошти.
Перевірити баланс через оператора
Є категорія користувачів, для яких найоптимальнішим способом перевірки балансу є безкоштовний дзвінок в колл-центр Lifecell:
- 0800205433 – з українських номерів телефонів: стаціонарних і мобільних;
- 5433 – в мережі Lifecell.
Незважаючи на тривалість очікування відповіді оператора, можна отримати актуальні відомості, надані фахівцем.
Кожен в залежності від ситуації може вибрати комфортний для нього спосіб. Головне, Lifecell пропонує кілька на вибір простих і безкоштовних.
Умови використання
Опція перевірки стану балансу доступна всім клієнтам мережі Lifecell без винятку. Надається на безоплатній основі.