Послуга “Навігатор” від LifeCell. Простий спосіб знайти центр обслуговування

У нашому повсякденному житті та з її “шаленим ритмом” пошук потрібних місць займає багато часу. Особливо, якщо це центр обслуговування клієнтів Лайфселл. Знати розташування центрів у своєму місті – завдання не легке. Тому оператор Лайфсел надав цікаву та актуальну послугу “Навігатор”, яка дозволить будь-якому абонентові знайти потрібне місце, а саме найближчий центр, який обслуговує цей номер телефону. В даному центрі абонент зможе отримати необхідну інформацію за своїм номером і задати питання. Щоб контролювати свій баланс, якість послуг, що надаються і кількість активованих пропозицій.

Вартість послуги Навігатор

зачем нужен навигатор

Кожен абонент мобільного оператора Лайфселл отримує найбільшу унікальну можливість замовити такого варіанту послугу абсолютно безкоштовно. Дана пропозиція буде доступно для будь-якого користувача оператора. Його можна буде замовити в будь-який зручний для людини час.

Як користуватися такого роду послугою

Щоб мати можливість скористатися даною послугою потрібно зі свого смартфона або планшета (якщо він підтримує сім-карту) набрати короткий номер 545. Після цього необхідно дочекатися поки завершитися дзвінок.

Після дзвінка на номер абонента буде відправлено SMS-повідомлення з інформацією про трьох найближчих від користувача центрах обслуговування. І серед них – один адреса центру з повним переліком послуг, що надаються за номером. Таких як: обслуговування корпоративних клієнтів, виписка по номеру, заміна сім-карти, отримання нового або “золотого” номери, перенесення “помилкових” платежів і т.д.

как пользоваться навигаторам

Нагадуємо, що користування послугою “Навігатор” для всіх абонентів LifeCell – абсолютно безкоштовно !!! І ніякої плати за досконалий дзвінок або отримане смс-повідомлення не стягуватиметься.

Якщо з яких-небудь причин Вам не зрозумілий алгоритм дій або не хочете витрачати час на отримання смс-повідомлення – можна просто зателефонувати на гарячу лінію оператору, де отримаєте детальну інформацію та адресу центру обробки обслуговування клієнтів.

Так само можна “підготується” заздалегідь – зайти на офіційний сайт оператора. І подивитися потрібну інформацію про розташування центрів.

Оператор Лайфселл намагається для кожного з абонентів зробити мобільний зв’язок дуже зручною і якісною. А нові послуги дозволяють полегшити щоденні завдання і прискорити робочі процеси. Що приваблює нових користувачів до мережі Лайф.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector