Чи не кожен в будинку або на робочому місці має особистий кабінет – простір, де все, призначене спеціально для тебе, під рукою. А компанія – провайдер мобільного зв’язку Lifecell, кожному своєму клієнтові підготувала особистий простір, в якому він може розпоряджатися, контролювати та діяти у своїх інтересах.
Опис та переваги сервісу Мій Lifecell
“Мій Lifecell” – спеціальна система в форматі самообслуговування, розроблена для кожного, хто має договір з оператором стільникового зв’язку, незалежно від того на передплаті він або на контракті. Особистий кабінет – іменний, потрапити в нього можна маючи доступ в інтернет з комп’ютера стаціонарного або мобільного.
Функції особистого кабінету не обмежені тільки наданням інформації, що зберігається про:
- телефонний номер;
- підключеному в даний час тариф;
- кодах PIN і PUK;
- історії проведених оплачуваних транзакцій;
- зміні тарифів;
- стані балансів: основного і бонусного.
В системі можна самостійно приймати важливі рішення, що стосуються управління телекомунікаційними послугами:
- робити налаштування;
- підключати та відключати додаткові опції;
- встановлювати переадресацію;
- поповнювати особовий рахунок в режимі онлайн;
- відправляти запит з проханням про переведення грошових коштів;
- отримувати рекламні повідомлення або поставити обмеження на їх розсилку;
- змінювати параметри входу в систему та мова обслуговування.
Крім того, при бажанні можна ознайомитися з усіма правилами та інструкціями, що полегшують керування зв’язком. А також отримувати звіти по платежах і витрат, з метою контролю та оптимізації.
Вхід у систему
Щоб користуватися всіма перевагами сервісу необхідно одноразово пройти процедуру реєстрації, маючи вихід в інтернет і діючий телефон. Нічого складного в цьому немає, впоратися може навіть непідготовлений користувач. Пропонуємо покрокову інструкцію:
- Якщо ви читаєте цю статтю, значить інтернет у вас підключений.
- Введіть в пошукову рядок браузера адресу сторінки входу в систему самообслуговування на офіційному сайті оператора: https://my.lifecell.ua/ru/ і натисніть на кнопку “Знайти”.
- На сторінці, введіть власний телефонний номер в мережі lifecell в такому форматі: +38 (___) ___-__-__.
- Отримайте код доступу – СуперПароль, згенерований персонально для вас, одним з двох способів:
- відправивши текст смс-повідомлення “PAROL” на короткий номер 123;
- набравши на клавіатурі телефону USSD-команду: *123*779#.
- Введіть секретний пароль з підвищеним рівнем безпеки в відповідне поле.
- Увійдіть в простір власного віртуального кабінету в системі “Мій lifecell”.
- Знайомтеся з інформацією і приймайте самостійних рішень.
Мобільний додаток
Для пристроїв на базі iOS та Android, смартфонів і планшетів, доступний для безкоштовного скачування однойменне мобільний додаток на спеціалізованих майданчиках:
- App Store;
- Googl Play.
Додаток має повноцінний ресурс системи самообслуговування, доступ до якого здійснюється за допомогою одного кліка по екрану мобільного пристрою.