автоответчик от лайфселл

Послуга Автовідповідач від lifecell. Опис послуги та як нею користуватися

Залишатися завжди в зоні доступу неможливо. Прийнято відключати телефон на нарадах, при авіаперельотах, під час навчальних занять. Та ще можна потрапити в місця, де підключення до мережі неможливо: за містом, в метро або поїзді. А раптом саме в цей час здійснено дзвінок з важливою інформацією. Як його не пропустити? Дуже просто – необхідно скористатися послугою від lifecell “Автовідповідач”.

Що дає Автовідповідач

зачем нужен автоответчик

Якщо абонент користується мобільним зв’язком, значить йому є з ким спілкуватися. Той, хто телефонує – родич, начальник або друг – може звернутися за допомогою, з вимогою виконати термінову роботу або поділитися радісною новиною. Дуже важливо не пропустити такі дзвінки. У ті моменти, коли абонент не має можливості прийняти або відповісти на виклик: це зробить за нього автовідповідач.

Автоматичний пристрій не тільки ввічливо відповість на вхідний дзвінок замість вас, але і:

  • запропонує залишити повідомлення;
  • запише його і збереже для прослуховування;
  • повідомить вам в смс про те, що надійшло нове повідомлення.

Описание услуги Автоответчика

Ви, як тільки опинитеся в зоні доступу мобільного зв’язку або можете скористатися телефоном:

  • подивіться від кого надходили дзвінки;
  • передзвоніть, якщо вважаєте це за необхідне;
  • прослухайте звукові повідомлення.

Важливо, що і той, хто телефонує буде проінформований, що його залишене повідомлення було прослухано.

Як користуватися автовідповідачем

как пользоваться

Щоб опція виявилася активованою не треба робити налаштування пристрою або підключати додаткові функції. Досить за допомогою команди переадресувати дзвінки на номер 5100. Клієнт lifecell самостійно повинен визначитися в яких випадках буде включатися автовідповідач:

  • завжди, коли немає можливості прийняти вхідний дзвінок – **21*5100#;
  • під час тривалої розмови з іншим співрозмовником – **67*5100#;
  • якщо телефон був на беззвучному режимі або адресат не встиг взяти трубку – **61*5100#;
  • телефон розрядився, був відключений або виявився поза зоною доступу зв’язку – **62*5100#.

Набирати коди необхідно таким чином:

  • На клавіатурі натиснути по черзі кнопки з відповідним знаком.
  • Надіслати команду натисканням функцією “Виклик”.

Выдключення переадресації

как отключить услугу

У разі, якщо відпала необхідність в автовідповідачу, його можна відключити, набравши код ##002#.

Вартість

Перевага даної послуги в тому, що плата за всі операції на території домашнього регіону з абонента не стягується ні за:

  • переадресацію;
  • прослуховування надійшли голосових повідомлень;
  • отримані смс, що повідомляють про пропущені дзвінки та залишених повідомленнях.

Той, хто телефонує, що користується послугами оператора lifecell, оплачує дзвінок по звичайній тарифікації в рамках підключеного тарифного плану.

Автовідповідач в роумінгу

если ты за границей

Особливі умови діють, якщо клієнт користується номером lifecell, перебуваючи за кордоном України. за:

  • дзвінки на номер 5100 всередині мережі з метою прослуховування запису;
  • дзвінки, перекладені на систему автовідповідача – стягується плата як за вихідні дзвінки в Україну за ціною чинного тарифу.

Особливі умови

Залишені записи, максимальна тривалість яких не може перевищувати 30 секунд, зберігаються протягом двох діб. В цей час їх можна прослухати. При цьому користувач в ручному режимі може керувати ними, натискаючи цифри:

  • 1 – прослухати повторно;
  • 2 – перейти до чергового;
  • 3 – дізнатися номер абонента.

Прослуховувати повідомлення можна на будь-якому з трьох мов: англійською, українською або російською. Налаштувати мовний режим можна дзвінком на номер 5000.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector