как связаться с оператором киевстар

Зв’язок з оператором Київстар: з мобільного, домашнього або роумінгу

Всі, хто користується послугами стільникового зв’язку рано чи пізно приходять до необхідності зв’язатися з оператором. Якщо знати номери, а також джерела зв’язку, можна зробити процес звернення набагато комфортніше. Головне, знати, що робиш усвідомлений вибір між платним дзвінком або безкоштовною послугою.

Номер для зв’язку

Найоперативніший зв’язок з оператором головного провайдера України “Київстар” відбувається при наборі номера 466, наступного натиснення клавіші “Виклик”. Після набору користувач потрапляє в голосове меню, завдяки якому можна звузити коло проблем, а потім дочекатися зв’язку з оператором технічної та інформаційної підтримки.

как позвонить оператору киевстар

Залежно від того, на якій системі обслуговування знаходиться клієнт компанії: передплатної або контрактної – знаходиться порядок пунктів у меню автоматичного інформатора для моментального контакту з оператором.

Для клієнтів передплатної форми для здійснення швидкого зв’язку ні з автовідповідачем, а справжнім фахівцем:

  • наберіть номер 466;
  • дочекайтеся з’єднання;
  • перейдіть в тональний режим;
  • наберіть комбінацію цифр 3-5-9;
  • будь ласка, зачекайте оператор звільниться;
  • поставте питання.

Для контрактних тарифів після з’єднання варто натиснути на дві кнопки: 7 і 9.

При підключенні тарифів з приставкою VIP в пакет послуг входить персональне обслуговування, в тому числі першочергова позиція при зверненні до оператора. Тому при підключенні VIP-пакетів досить:

  1. Набрати номер 466.
  2. Переконатися в наявність з’єднання.
  3. Натиснути кнопку 2 на клавіатурі.
  4. Потрапити на Гарячу лінію “Київстар”.
  5. Почути вітання оператора, задати питання.

Всі перераховані вище способи актуальні та безкоштовні, якщо абонент знаходиться в домашньому регіоні.

Зв’язок з оператором якщо ти в Роумінгу

как поступить если ты за границей

Вдома і стіни, як то кажуть, допомагають, тому питання, пов’язані з мобільним зв’язком вирішити легше і простіше. А ось при знаходженні в роумінгу, коли абонент знаходиться далеко від країни, але довіряючи своєму оператору користується колишньою сім-картою, питання зв’язку з оператором стає життєво важливим.

Максимально швидко допоможе це зробити USSD-команда *105*466#, набрана на клавіатурі мобільного пристрою і вставлена ​​натискання кнопки, що здійснює виклик. Далі порядок дій такий:

  • переконайтеся, що запит відправлено, отримавши смс з оповіщенням;
  • дочекайтеся дзвінка з номера +380672222466;
  • зніміть трубку та отримаєте консультацію оператора “Київстар”.

Вхідний дзвінок оплачується відповідно до умов обраного тарифу.

Зателефонувавши зі стаціонарного телефону

Позвонить с домашнего телефона

“Київстар” надає послуги зв’язку і власникам стаціонарних телефонів. Тому абонент може отримати консультацію у фахівця відділу підтримки з міського номера:

  • при передплатній системі обслуговування потрібно набрати номер +380444662466;
  • при контрактній – +380444660466.

Дзвінок для клієнтів “Київстар” безкоштовний, з інших мереж стягується оплата відповідно до умов тарифного плану.

Якщо є гостра потреба отримати консультацію з питань функціонування домашнього інтернету, варто запам’ятати два номери для зв’язку з оператором:

  • 0800300460 – з домашнього апарату;
  • 460 – мобільного.

Зв’язок з оператором без телефону

связаться с оператором

Існують й інші способи отримати консультацію, задати питання, поскаржитися на якість послуг або обслуговування, подякувати. Відкривши офіційний сайт компанії “Київстар” легко виявити в правому нижньому кутку образ віртуального консультанта по імені Зоряна. Вона пропонує свою допомогу і готова розповісти про способи вирішення проблеми:

  • натисніть на кнопку “Допомогти?”;
  • виберіть мову спілкування серед двох: російського та українського;
  • введіть питання, що цікавить по послугах “Київстар”;
  • отримаєте миттєву відповідь в комфортному мовному форматі.

зоряна киевстар

До речі, Зоряна порадила один з варіантів звернення до фахівців “Київстар” – спеціальну форму “Відгуки та пропозиції”:

  • заповніть протягом декількох хвилин;
  • надішліть одним кліком;
  • відповідь не змусить довго чекати.

Не варто забувати, що завжди можна звернутися до професіоналів в центрах продажів. Найближчий можна вибрати, скориставшись пошуком на сайті “Київстар” на сторінки “Магазини Київстар”. Досить вибрати населений пункт, система запропонує магазини: списком і на мапі – з адресою, графіком роботи.

Персонал “Київстар” ввічливий і кваліфікований, націлений на розв’язання проблем проблем клієнтів.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector