Как отключить погоду на Киевстаре

Як відключити погоду на Київстарі: покрокова інструкція

Звичайно, є категорія користувачів, яка цілеспрямовано підключила опцію “Погода” і отримує щодня смс, яке повідомляє про стан навколишнього середовища. Але більша частина клієнтів “Київстар” стає заручником “Прогнозу погоди”, сплачуючи за послугу, не потребуючи в ній і не знаючи як її відключити.

Як підключити погоду

как управлять опцией погода на телефоне

Дуже часто абоненти обурюються, що оператор “підключив” їх до повідомлень про погоду. Це не так! Справа в тому, що підключення сервісу можливо тільки з технічного меню мобільного телефону і без відома абонента зробити це неможливо (якщо, звичайно, в телефоні не попорпалися діти та внуки). Необхідно потрапити в розділ “Інфо та розваги” і активувати “Прогноз погоди”.

Навіть ненароком натиснувши на функцію, абонент буде отримувати відомості про погоду за вікном і платити за 5 днів 1,20 гривень.

Як відключити погоду

Найцікавіше, що відключення активної послуги “Прогноз погоди” не можна зробити через мобільний пристрій. Зробити це можна тільки єдиним способом – відправити смс з кодом відмови від послуги. Головне, знати на який номер відправляти відмову. Повідомлення можуть приходити з трьох номерів:

  • 107021;
  • 107001;
  • 107007.

погода на телефоне

Завдання клієнта “Київстар” відкрити отримані повідомлення і подивитися з якого номера надходять повідомлення. Після з’ясування необхідно:

  1. Відкрити функцію смс-повідомлення.
  2. В поле для тексту ввести кодову комбінацію з трьох цифр: 111.
  3. В поле адресата вбити один з номерів: 107021, 107001 або 107007.

Доступний ще один варіант смс-заборони – оправлення слова “СТОП” на один з номерів, з якого робляться розсилання. У відповідь надійде відповідь про те, що абонент відписаний від всіх розважального сервісу. Тільки відправка смс на один із вказаних номерів допоможе позбутися від зайвих нераціональних витрат.

Технічна допомога

техническая поддержка

Якщо виникають якісь труднощі при відправці запиту або не відбувається відключення послуги, необхідно звертатися в службу підтримки, яка працює цілодобово: 0800300466 (дзвінки з мобільних і міських номерів безкоштовні).

На офіційному сайті є можливість задати питання за посередництвом сервісу “Онлайн консультант”.

Порада

Щоб не виникало проблем з непотрібними послугами та опціями, самостійно або за допомогою “просунутих” родичів систематично проводите ревізію підключеного набору послуг. Дуже зручно це робити в особистому кабінеті “Мій Київстар”.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector