онлайн консультант от киевстар

Як скористатися послугами онлайн чату та зв’язатися з оператором Київстар

Всякий раз, коли заходиш на офіційний сайт національного мобільного оператора, то зустрічаєш добросердечне вітання “Ми з радістю Вам допоможемо!” від миловидної віртуального помічника з прекрасним ім’ям “консультант Зоряна”. Варто знати, що це непросто персонаж, а справжній професійний асистент, готовий прийти на допомогу в режимі цілодобово.

Опис послуги Онлайн-Консулльтант

Онлайн-консультант є чат-бот, тобто розумного віртуального асистента. Який не тільки компетентний, грамотно і професійно відповідає на питання, але і привітний, позитивний, неустанну. Дуже важливо, що відповіді на питання, запити та звернення бот Зоряна надає моментально і вони все актуальні.

З’явилася послуга всього два роки тому, але користується великим попитом. Адже не треба витрачати час і гроші на дзвінки реальним операторам, чекати відповіді від служби підтримки. Зоряна завжди готова до конструктивного діалогу, в будь-який час доби.

Як користуватися

Перш за все хочеться відзначити переваги звернення за допомогою до онлайн-консультанту:

  • можливість ставити питання та отримувати питання миттєво в онлайн-режимі;
  • відсутність необхідності проходити процедуру реєстрації, послуга знаходиться у вільному доступі;
  • задати питання можна в анонімному режимі, перебуваючи в будь-якій країні світу, вибравши комфортний мову для спілкування: українська або російська.

где найти чат

Щоб скористатися послугою, необхідно відкрити офіційну сторінку сайту компанії Київстар, яка знаходиться в мережі за адресою: https://kyivstar.ua. У нижньому правому куті відразу можна побачити чат-бота, активно пропонує допомогу. Все що потрібно зробити:

  1. Вхід, написавши будь-яке ім’я справжнє чи вигадане.
  2. Вибрати тему з двох запропонованих:
    1. мобільний зв’язок, вказавши номер мобільного телефону для надання обґрунтованої відповіді;
    2. домашній інтернет, вказавши номер особового рахунку.

Можна ввести відразу повідомлення або коректно складений питання на будь-яку тему, що стосується послуг Київстар. Відповідь буде негайною і буде заснованою на актуальній інформації, що стосується тарифів, послуг, опцій.

Чат Зоряна

Аккаунт Зоряни є в соціальних мережах і месенджерах, наприклад:

  • в Facebook – www.facebook.com/Zoriana,Kyivstar;
  • в Telegram – www.telegram.me/Zoriana_Kyivstar_Bot.

Які питання може вирішити консультант

Зоряна може:

  • проконсультувати по послугах і опцій, в тому числі новим, і в рамках яких діють пільгові пропозиції;
  • підібрати виходячи з бажань і можливостей клієнта, оптимальний тарифний план;
  • відповісти на питання, що стосуються чинного тарифного плану, залишку коштів на основному і бонусному рахунках;
  • підкаже PUK-код ідентифікованому користувачеві.

Дуже важливо, щоб питання стосувалося послуг компанії Київстар та було сформульовано коректно. Інакше, можна Зоряну поставити в незручне становище, при якому вона змушена буде зізнатися, що вона “робот і не завжди розуміє людей”.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector