Якщо Ви розмовляєте по телефону, а Вам дзвонять на другу лінію? Що робити? Можна утримати попередній виклик і відповісти. Або об’єднати розмову (якщо це доречно), і продовжити спілкування відразу з декількома людьми. Для цього варто скористатися послугами від Kievstar “Утримання та очікування виклику”.
Як зрозуміти, що дзвонять під час розмови? Просто. Ви почуєте серію коротких “піку” гудків. А що робити з другим викликом вирішувати Вам.
Переваги
Плюс один, але значний! Ви зможете стежити за вхідними дзвінками та не пропустити важливий. А в разі конференц-зв’язку, є можливість зателефонувати відразу 2-3 абонентам (включаючи інших операторів України) і влаштувати “голосову вечірку”.
Можливості
Якщо виклик на утриманні, після закінчення розмови на другій лінії, ви зможете продовжити попередній дзвінок.
Як встановити очікування виклику
Будь-яких установок не потрібно. Всі інструкції по утриманню виклику або створення бесіди через конференц-зв’язок вказані в паперовій інструкції до Вашого смартфону. Або в налаштуваннях телефону.
Як підключити
Для активації послуги “Очікування виклику” досить відправити запит на короткий номер – *43#. А для деактивації наберіть – #43#.
А ось для все абонентів на контрактній основі послуга надається автоматично.
Якщо ж з якоїсь причини опція для у вас не підключилася автоматично, зверніться на гарячу лінію, або онлайн-консультанту Київстару.
Утримання та очікування виклику – вартість
Послуга надається безкоштовно. Як і утримання виклику і відповідь на вхідний дзвінок.
А ось, якщо Ви користуєтеся конференц-зв’язком і додаєте учасників до бесіди – плата за хвилини стягуватиметься згідно з Вашим тарифом.
Якщо ж Вас додали в бесіду, а не Ви, то для Вас виклик безкоштовний.