мой киевстар вход в личный кабинет

Мій Київстар: можливості, реєстрація, вхід в особистий кабінет

Компанія “Київстар” – національний оператор стільникового зв’язку України, крім того, що надає послуги якісного зв’язку та розробляє нові пакетні продукти, піклується про своїх клієнтів. Це виражається в безлічі онлайн ресурсів, які націлені на створення комфорту абонентів, сервісів допомоги та підтримки. Але йдучи в ногу з часом, “Київстар” запровадив систему самообслуговування, що дозволяє абонентові самостійно приймати рішення і здійснювати контроль за своїми витратами. Зручність цієї системи в її повноцінної мобільності та незалежності від тимчасових і просторових чинників.

Можливості сервісу

возможности в мой киевстар

Зареєстрований користувач в системі “Мій Київстар” може отримувати актуальну новинну інформацію і першим дізнаватися про введення в експлуатацію нових тарифів, акційних пропозицій. Це лише маленька частина можливостей сервісу. За допомогою власного ресурсу на сайті “Київстар”, абонент має право:

  • перевіряти стан свого рахунку;
  • своєчасно його поповнювати;
  • переконуватися в тому, що платіж надійшов;
  • контролювати витрати та вживати заходів щодо їх оптимізації;
  • налаштовувати опцію автоматичного платежу, щоб не опинитися без грошей і без зв’язку;
  • управляти послугами: підключати, відключати, припиняти;
  • переходити на ефективні та потрібні тарифні плани зі збереженням історії;
  • переглядати архів заявок;
  • відправляти безкоштовні смс з сайту;
  • завжди знати до якого тарифу підключено мобільний пристрій;
  • використовувати бонусні бали на свій розсуд.

Якщо виникають якісь сумніви щодо суми, що пред’являється до оплати, залишку пакетів нарахованих послуг – можна оформити замовлення на деталізований рахунок. У ньому відіб’ється історія дзвінків з пристрою, витрати за певний період і грошові кошти, що вносяться на рахунок.

Це ще не все. Через “Мій Київстар” абонент може користуватися віртуальною картою магазинів мережі, знаходити прилеглі до місця роботи або проживання.

Реєстрація акаунта

Для того, щоб стати повноправним господарем простору на сайті “Київстар”, необхідно пройти процедуру реєстрації. Для цього потрібно технічний пристрій з доступом в інтернет:

  1. Наберіть в пошуковому рядку браузера адресу порталу провайдера: kyivstar.ua;
  2. Опинившись на головній сторінці, ознайомтеся з інноваціями та цікавими рішеннями.
  3. У вертикальному горизонтальному меню, для подальшого зручності користування, виберіть значок “Регіон”.
  4. У списку поставте “галочку” в місці вашого проживання або постійного місцезперебування.
  5. Виберіть зручний мовний формат з трьох запропонованих – українська, російська, англійська.
  6. Наведіть курсор мишки в правий верхній кут екрану на ярличок з написом “Мій Київстар” – синім по жовтому.
  7. Натисніть на нього, тим самим активуючи.
  8. Відкриється сторінка “Вхід в систему”.
  9. Для реєстрації достатньо ввести один з двох ідентифікаторів:
    1. Номер мобільного телефону.
    2. Особовий рахунок послуги “Домашній Київстар”.
  10. На зареєстрований номер телефону, прийде повідомлення із секретним паролем для доступу.
  11. Вводите його уважно і коректно, звернувши увагу, що він діє протягом 5 хвилин.
  12. При помилці, скористайтеся запитом пароля необхідну кількість разів.
  13. Ознайомтеся з правилами користування системою і надайте згоду на обробку ваших персональних даних, які компанія зобов’язується надійно зберігати в режимі конфіденційності.
  14. Увійдіть в систему.

Вхід в особистий кабінет

вход в систему

Якщо реєстрація за одноразовим паролем була вдало здійснена, то при наступному вході система запропонує запам’ятати параметри входу:

  • логін – номер телефону;
  • пароль – секретний код, що надходить у вигляді смс-повідомлення.

Це дозволить скоротити час на всі наступні входи в систему. Те, що всякий раз потрібно вводити новий пароль, не примха компанії, а бажання захистити ваш аккаунт від несанкціонованого доступу.

Як вирішити проблеми під час авторизації

Техническая поддержка

Що робити, якщо не приходить вчасно пароль для входу? Причин тому може бути декілька:

  • недолік коштів на рахунку;
  • завантаженість пам’яті пристрою;
  • збій системи телефону або мережі;
  • помилка при введенні даних.

Спробуйте усунути всі можливі причини самостійно. Якщо не вийде, зателефонуйте за безкоштовним телефоном з проханням перевірити або замінити номер телефону:

  • для абонентів Києва – 460;
  • абонентів України – 080030460;
  • зверніться до операторів центру продажів “Київстар” – вони з’ясовують причину і допоможуть компетентно її вирішити.

Мобільний додаток

Мобильное приложение киевстар

Система “Мій Київстар” доступна і в телефонній версії. Вона володіє таким же функціоналом, але більш зручна, так як завжди під рукою. Кілька кліків і будь-яка інформація стає доступною.

Програма призначена для телефонів на платформі Android і iOS, тобто планшетів і смартфонів. Завантажити абсолютно безкоштовно її можна в спеціальних магазинах додатків:

  • Play Market;
  • App Store.

Додаток доступний до завантаження і з порталу офіційного сайту “Київстар” на сторінці: account.kyivstar.ua. Завантажуйте і робіть умови користування зв’язком простіше і комфортніше.

Переваги системи

преимущества системы

Інтерфейс системи розроблений так, що зрозуміло буде будь-якому користувачеві, як здійснювати операції. Він функціонує в режимі 24/7/365, тобто цілодобово, цілий рік без свят і вихідних. Реєстрація та користування системою відбуваються без оплати.

Всі дані персональні та фінансові надійно захищені сучасним програмним комплексом. Завдання користувача не розголошувати ідентифікаційну інформацію третім особам.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector