Київстар Звіт: швидкий спосіб отримання інформації по витратах

Незважаючи на те, що світова мережа замінила багато в чому всі засоби інформації, не завжди зручно нею користуватися: потрібен доступ, підключення і час на вхід. Тому “Київстар” реалізував можливість дізнатися про витрати на послуги стільникового зв’язку без ресурсу інтернету.

Опис

Нетривалий час існує сервіс “Київстар звіт”, але завоював популярність серед великої кількості користувачів національного мобільного оператора. Завдяки тому, що отримати короткий звіт про витрати, витрачені на мобільний зв’язок, тепер можна оперативно, безкоштовно, без необхідності додаткових налаштувань.

Звітний документ надходить у формі смс-повідомлення на телефон абонента. У ньому міститься інформація про п’ять останніх списань грошових коштів з особового рахунку, які відбулися протягом тижня.

Переваги

Просмотр информации

Дана послуга має багато об’єктивних плюсів:

  • з процедурою впорається будь-який, навіть технічно непідготовлений користувач;
  • послуга є базовою – входить до складу тарифного пакета;
  • не вимагає додаткового підключення та активації;
  • надається на безоплатній основі, тобто безкоштовно;
  • доступна всім клієнтам: контрактним і на передоплаті;
  • можна користуватися в Україні та знаходиться в роумінгу.

Корпоративними клієнтами послуга не затребувана – занадто маленька кількість інформації надає.

Як замовити звіт

Как заказать отчет

Досить мати заряджене телефонний пристрій з будь-яким балансом, щоб виконати дві нескладні маніпуляції:

  1. На клавіатурі набрати п’ятизначну комбінацію: *135#.
  2. Натиснути кнопку “Виклик”.

Через кілька секунд прийде смс повідомлення, з якого можна дізнатися, які були п’ять останніх списань з рахунку протягом поточного тижня. Якщо абонент має намір отримати відповідь не в смс, а у вигляді заздалегідь записаного голосового повідомлення (IVR), то він повинен відправити таку команду: 477 * 135 #. 10 запитів можна зробити протягом дня незалежно від дня тижня і часу – цілодобово без вихідних.

Якщо списань не було

Якщо протягом останніх семи днів; не списувалися гроші з мобільного рахунку, звіт прийде з повідомленням про те, що оплата за послуги в цей термін не проводилася. Навіть така незначна інформація дозволить контролювати витрати, переконатися, в тому, що телефоном ніхто не користувався без дозволу, зробити висновок про вигідність встановленого тарифу. Якщо необхідний повний звіт – до послуг завжди система “Мій Київстар”.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector