Дуже важливо мати можливість самостійно приймати рішення, кому дозволяється дзвонити, а кому ні, на які номери можна здійснювати виклики, а які блокувати. Функція “чорний список” є в кожному сучасному телефоні, але вона не є ідентичною послузі “Заборона дзвінка” від “Київстар”.
Опис і переваги
Комфорт дуже важливий при здійсненні мобільного зв’язку, але зайва витрата коштів ні до чого. Саме для вирішення цих завдань створена послуга “Заборона дзвінка”. Вона дозволяє позбавити абонента від:
- всіх вхідних дзвінків, коли він знаходиться в складній ситуації, не може або не бажає говорити: у відпустці або на лікуванні;
- дзвінків, які здійснюють клієнти “Київстар” в роумінгу щоб уникнути зняття плати;
- вихідних дзвінків, зокрема, коли телефон переданий в користування дитині або іншому особи;
- дзвінків, які виробляються за кордон при ненавмисному наборі;
- бесіди з небажаними співрозмовниками, коли користувач сам подорожує по світу.
Якщо абонент обслуговується на контрактній системі він має право припинити доступ входять смс-повідомленнями на власне телефонний пристрій. Управління послугою відбувається в меню телефону і за допомогою спеціальних USSD-команд. Користуватися опцією можна на безоплатній основі, оскільки вона є базовою.
Як активувати
Якщо користувач послугами знаходиться на контракті, він може активувати опцію, вказавши пароль заборони. Кожен користувач мережі “Київстар” має присвоєний пароль 0000, але його можна змінити в будь-який час. Увійшовши в меню телефонного пристрою в налаштуваннях знайти заборона виклику, зупинити вибір на необхідні параметри і активувати їх. Повний список коротких команд можна дізнатися, зателефонувавши за номером 466.
Команди для стоп-листа
Пропонуємо перелік найбільш затребуваних команд, за допомогою яких можна контролювати стоп-лист:
- закрити доступ особам, які встановили антивизначник – *789*2#;
- відключити блокування з номерів в статусі “інкогніто” – *789*3#;
- додати небажаного абонента в стоп-лист – *789*2* НОМЕР ТЕЛЕФОНУ #;
- видалити абонента зі списку небажаних, якщо він реабілітувався – *789*3* НОМЕР ТЕЛЕФОНУ #;
- отримати інформацію про людей, які знаходяться в стоп-аркуші – *789*4#;
- очистити весь “чорний список” – *789*7#;
- тимчасово призупинити дію послуги або, навпаки, відновити – *789*8#;
- відключити за непотрібністю – *789*9#.