Абоненту “Київстар” може в кінці місяця знадобитися можливість переконатися в тому, що кількість грошей, знятих з рахунку, відповідає кількості вироблених платних операцій з номера. Допомогти зможе окрема сервісна послуга “Деталізований рахунок” в якій буде відображена деталізація дзвінків і витрат.
Деталізація дзвінків – опис
Скориставшись сервісом, клієнт “Київстар” буде один раз на місяць отримувати звіт з інформацією про те:
- яке загальна кількість платних викликів;
- номера, на які здійснювалися дзвінки;
- дата і час зв’язку;
- протяжність розмови в секундах.
Деталізація дзвінків в друкованому вигляді, офіційно завірена і підписана відправлятиметься поштою на домашню адресу абонента.
Підключення
Є два варіанти підключення до послуги:
- Оперативний – не покидаючи комфортної домашньої обстановки, відкривши інтернет і увійшовши в особистий кабінет системи самообслуговування “Мій Київстар” в розділі “Послуги та акції”;
- Консервативний – взявши з собою громадянський паспорт, відправитися в будь-який сервісний центр Київстар і написати заяву про бажання підключити послугу.
Варто мати на увазі, при ситуації, коли на одному абонентові зареєстровано кілька номерів телефонів, послуга надається та оплачується для кожного окремо.
Деталізація дзвінків – вартість
За активацію опції гроші з рахунку не знімав. Абонентська плата за щомісячний звіт по одному номеру становить 15 гривень, якщо абонент підключений до таких тарифами як:
- Безлім: плюс, Extra, Silver;
- Київстар 4G: Extra, Extra +, Ultra, 50 Спеціальний, 75 Спеціальний, 125, 175, 275, Premium.
При підключенні до преміальних пакетів послуг, таким як:
- Безлім: Gold, Platinum;
- Все: за 500, за 800, для VIP, для VIP Екстра;
- 3G Бізнес: VIP 2016, VIP Екстра, VIP Преміум, Офіс VIP, Бізнес, Офіс Premium;
- Київстар 4G: Business, Business VIP.
Абонентська плата не стягується, опція входить в пакет послуг.
В інших тарифних планах щомісячна деталізація обійдеться в 15,94 гривні.
Особливі умови
Можна обмежитися наданням інформації в електронному вигляді. Але варто пам’ятати, що в особистому кабінеті вона буде зберігатися не більше 6 місяців. Тому завчасно варто скопіювати файл і зберегти в документах.
Деталізацію можна замовляти тільки за своїм номером. Запит про деталізацію чужих дзвінків рахується як шахрайські дії.