Бонусный счет Киевстар

Що являє собою бонусний рахунок від Київстару: куди витратити бонуси і як перевірити баланс

Київстар руйнує стереотипи та ділом доводить, що безкоштовний сир може бути. Правда, у вигляді подарункових балів, які компанія нараховує абонентам в подяку за те, що вони розмовляють з близькими, відправляють смс коханим, налагоджують відносини з колишніми однокласниками за допомогою інтернету.

Найцікавіше, що бали, перераховані на бонусний рахунок, згодом дозволяють значно заощаджувати реальні гроші.

Опис послуги Бонусний рахунок

Что такое бонусы от киевстар

У абонентів Київстар може бути два рахунки: основний і бонусний. Якщо основний рахунок формується за рахунок грошових коштів, то другий за рахунок балів, які абонент отримує в подарунок від компанії за активне користування послугами. Ніяких додаткових вимог до користувача не пред’являється, він може отримувати бонуси і розпоряджатися ними на свій розсуд.

Нараховуються бали на бонусний рахунок щомісяця, розмір їх залежить від двох чинників:

  • загальної кількості витрат, витрачених на послуги мобільного зв’язку в даному місяці;
  • тривалості співпраці клієнта і компанії Київстар.

Новачок починає отримувати винагороду в розмірі 2 відсотків від витраченої суми починаючи з 7 місяця. А при тривалій співпраці, обчислювальному в 12 роках і більш, на баланс буде повертатися до 20 відсотків від понесених на зв’язок витрат.

описание бонусного счета

Отримані бонуси не варто довго збирати, так як термін дії бонусних коштів обмежений. Використовувати їх можна на ті послуги, які є затребуваними:

  • вихідні дзвінки на номери абонентів, підключених до будь-якого оператора на території України;
  • мобільний інтернет в рамках використовуваного тарифного плану;
  • СМС-повідомлення друзям, коханим, рідним, колегам, які перебувають в Україні, незалежно від оператора;
  • на погашення абонентської плати.

Дуже зручно, що перш за все плата за послуги буде списуватися з бонусного рахунку. І тільки після того, як кошти вичерпаються – з основного.

Вартість і способи підключення

как подключить

Абонент повинен особисто виявити бажання взяти участь у програмі “Київстар Клуб”. Активувати підключення він може двома способами:

  • через особистий кабінет в системі “Мій Київстар”;
  • відправивши безкоштовний запит за номером 477*5.

Підключення до програми лояльності та участь в ній не має на увазі внесення будь-якої плати.

Як перевірити залишок бонусів

Как проверить состояние бонусного счета

Все СМС і ММС повідомлення, що надходять з номерів в рамках послуги для абонентів безкоштовні.

У будь-який час можна дізнатися, яка кількість бонусів знаходиться на рахунку. Варіант для всіх абонентів і на передплаті, і на контакті – відправка USSD-запиту в форматі *138#. Користувачі передплаченого зв’язку можуть відправити запит і з такою комбінацією знаків: *114#.

Кому доступний бонусний рахунок

У безстрокової акції “Бонуси від Київстар” можуть брати участь всі абоненти – фізичні особи, які перебувають на:

  1. Передплаченого обслуговування, за винятком абонентів, які підключені до тарифних планів “Київстар Датчик” і “Професіонал”.
  2. Контакте, за винятком контрактників, які користуються тарифним планом “Київстар Датчик”.

Більш детальну інформацію можна отримати на гарячій лінії оператора.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector