бесплатно отправить смс Киевстар

Як відправити безкоштовні смс з сайту Київстар

Якість зв’язку вдосконалюється, звичними стали відеодзвінки, але смс – “служба коротких повідомлень” залишається як і раніше затребуваним усіма категоріями населення. Згодом навіть стаючи популярнішою. Адже її можна здійснювати в ситуаціях, коли дзвінок по телефону категорично неможливий. Компанія “Київстар” у всіх тарифних планах враховує цю особливість і надає достатню кількість смс-повідомлень: від декількох десятків до 4 000 на VIP тарифах. Але трапляються форс-мажорні ситуації, коли скористатися цим ресурсом немає можливості. Розповімо, як вчинити в цьому випадку, щоб відправити безкоштовні смс.

Безкоштовні смс з офіційного сайту

бесплатные сообщения с сайта

Спосіб, що дозволяє без телефону відправити безкоштовне повідомлення є, але для нього потрібен доступ в інтернет (якщо ви читаєте це повідомлення, значить він у вас є). Отже, слідуємо інструкції:

  1. У пошуковий рядок браузера забиваєте адреса https://kyivstar.ua/ru/sms.
  2. Потрапляєте на сторінку веб-сайту “Відправити SMS від Київстар”;
  3. Вводите номер телефону адресата в семизначному форматі, попередньо обравши в випадаючому списку код оператора: 067, 068, 096, 097, 098.
  4. Вибираєте формат мови:
    1. латиницею допускається введення до 120 символів;
    2. кирилицею – до 70 символів.
  5. Пишете в поле для повідомлення текст, переважно, коректного змісту.
  6. Ставите позначку, що засвідчує, що ви не є роботом.
  7. Знайомитеся з умовами угоди.
  8. Перевіряєте правильність введених даних.
  9. Натискаєте кнопку “Відправник”.

Таким чином, щоб уникнути масових розсилок, клієнту компанії з однієї IP-адреси дозволено відправляти не більше 5 коротких повідомлень на добу.

Можна знайти й інші сайти, які надають послугу відправки безкоштовних повідомлень, але вони не гарантують конфіденційності та анонімності. А “Київстар” – надійний і перевірений ресурс, що важливо, офіційний.

Як заборонити отримання повідомлень

бесплатные смс с компьютера

Може статися так, що отримання повідомлень від певних абонентів не входять в вашу мету. Причини можуть будь-якими: неприязнь до тому, хто пише, агресивність і некоректність одержуваних смс.

Послуга “Заборона виклику”, на жаль, доступна тільки для клієнтів “Київстар”, які перебувають на контрактних умовах обслуговування. Якщо для вас актуальна вона – переходите на контракт. Тоді можна буде поставити заборону і на небажані дзвінки.

А ось заборона на смс, які належать до категорії спам, реклама або промо, можна зробити двома способами.

1-й спосіб – в меню власного телефону:

  • зайдіть в меню сім карти;
  • активуйте розділ “Промо”;
  • зайдіть у налаштування;
  • натисніть параметр “Відключити сервіс”.

как отправлять

2-й спосіб – відправкою смс:

  • відкрийте послугу в телефоні “Повідомлення”;
  • переведіть пристрій в режим англійської мови;
  • введіть в поле для тексту слово “Block”;
  • в якості адресата послужить номер 5962.

Чому не відправляються і не приходять повідомлення

Якщо повідомлення не відправляються з офіційного сайту, то одна з причин може бути – вичерпання добового ліміту відправки з даної адреси. Можна тільки 5!

Рішення: скористайтеся іншим пристроєм, якщо така можливість є або почекайте до завтра.

почему не отправляются сообщения

СМС не потрапляють з мобільного телефону, підключеного до оператора “Київстар”.

Рішення:

  1. Перевірте баланс свого рахунку:
    1. відправте команду *111# і дочекайтеся відповідного повідомлення;
    2. зателефонуйте по одному з двох номерів: 444 або 445 (зробити це можна перебуваючи на території України).
    3. увійдіть в розділ “Огляд” системи “Мій Київстар”.
  2. Перевірте правильність введеного номера одержувача.
  3. Можливо, ви занесені в “чорний список” даного абонента.

Не надходити смс можуть також з кількох причин:

  1. Перевантаженість пам’яті вирішується простим видаленням повідомлень, які стали непотрібними.
  2. Збій в системі телефону можна спробувати усунути повної перезавантаженням пристрою.
  3. Наявність додаткової сім-карти в телефоні, що є неактивною в момент відправки, можна виправити її активацією.

Пам’ятайте, що будь-яку проблему, в тому числі що стосується коротких повідомлень, може допомогти вирішити служба підтримки. Варто тільки зателефонувати за номером 0800300466.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector