Автоответчик Киевстар

Автовідповідач від Київстар: використання і переваги

Будь-яка людина може потрапити в ситуацію, коли дзвінки на його номер не надходять: потрапляння поза зоною дії мережі в поїздці або перебуваючи за містом, відключення телефону при авіаперельоті, тривала бесіда з іншим абонентом. Серед пропущених дзвінків може виявитися життєво важливий. “Київстар” не допустить, щоб абонент залишився без потрібної інформації завдяки послузі Автовідповідач.

Що таке Автовідповідач

что такое автоответчик

Якщо коло спілкування абонента “Київстар” великий:

  • рідні та близькі, які потребують уваги;
  • співробітники зі звітами та питаннями;
  • ділові партнери.

Напевно, є загроза того, що дзвінок, що вимагає негайного втручання, може бути пропущений.

“Автовідповідач” запише і збереже всі повідомлення від абонентів, які не змогли з різних причин додзвонитися. Як тільки адресат з’явиться в мережі та зарядить свій телефон, отримає текстову інформацію про те, що йому дзвонили, а автовідповідач зберіг голосове повідомлення, яке можна прослухати.

Переваги

преимущества автоответчика

Встановивши безкоштовно опцію, клієнт “Київстар” отримує масу зручностей і переваг:

  1. Він самостійно може вирішити, коли йому буде потрібно автовідповідач, якщо:
    1. він поза зоною доступу;
    2. не відповідає на дзвінок;
    3. веде бесіду;
    4. у всіх випадках.
  2. Може прослуховувати голосове повідомлення, залишене безпосередньо не додзвонилися.
  3. Має можливість використовувати мультимедійний ресурс, і отримувати повідомлення відразу з прикріпленим звуковим документом.
  4. Отримувати текстову інформацію про те, що на автовідповідачі з’явилися нові повідомлення з зазначенням дати та часу.
  5. Припинити роботу голосової пошти одним натисканням пункту меню.

Автовідповідач підключення – відключення

управление автоответчиком

Щоб почати користуватися автовідповідачем необхідно провести безкоштовну активацію. Для цього слід переадресовувати дзвінки на номер +380672222771, який для зручності позначимо як ПОСЛУГА. Це можна зробити двома способами:

У меню телефону:

  • відкрити пункт “Переадресація”;
  • вибрати один, кілька або всі види перенаправлення;
  • ввести вказаний номер.

У функціонал самообслуговування “Мій Київстар”:

  • вибрати послідовно розділи: “Послуги та акції”, “Управління послугами”, “Базові послуги”, “Переадресація голосових дзвінків”;
  • зупинити вибір на необхідної причини переадресації;
  • ввести номер телефону послуги.

работа с автоответчиком

USSD-командами:

  • **67* ПОСЛУГА # – при зайнятій лінії;
  • **61* ПОСЛУГА ** 30 # – проігнорували дзвінок;
  • **62* ПОСЛУГА # – при відсутності з’єднання з мережею;
  • **21* ПОСЛУГА # – переадресація всіх пропущених дзвінків.

Відключення провадиться в настройках телефону або системи “Мій Київстар”. Командний запит ## 002 # дозволить оптимізувати процес відключення.

Умови використання

особенности услуги

Отримавши повідомлення про те, що на автовідповідачі з’явилося повідомлення, просто наберіть 775 і натисніть виклик. Повідомлення зберігаються 24 години. Є необхідність зберігати повідомлення місяць – підключіть преміальну версію автовідповідача відправивши команду 477 * 33.

Тариф

За використання базової версії платити треба, тільки якщо використовуєте опцію MMS 0,10 гривень. За обслуговування преміальної версії з рахунку спишеться 0,30 гривень на добу.

Like this post? Please share to your friends:
Mobtarify
Залишити відповідь

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!:

Adblock
detector