Будь-яка людина може потрапити в ситуацію, коли дзвінки на його номер не надходять: потрапляння поза зоною дії мережі в поїздці або перебуваючи за містом, відключення телефону при авіаперельоті, тривала бесіда з іншим абонентом. Серед пропущених дзвінків може виявитися життєво важливий. “Київстар” не допустить, щоб абонент залишився без потрібної інформації завдяки послузі Автовідповідач.
Що таке Автовідповідач
Якщо коло спілкування абонента “Київстар” великий:
- рідні та близькі, які потребують уваги;
- співробітники зі звітами та питаннями;
- ділові партнери.
Напевно, є загроза того, що дзвінок, що вимагає негайного втручання, може бути пропущений.
“Автовідповідач” запише і збереже всі повідомлення від абонентів, які не змогли з різних причин додзвонитися. Як тільки адресат з’явиться в мережі та зарядить свій телефон, отримає текстову інформацію про те, що йому дзвонили, а автовідповідач зберіг голосове повідомлення, яке можна прослухати.
Переваги
Встановивши безкоштовно опцію, клієнт “Київстар” отримує масу зручностей і переваг:
- Він самостійно може вирішити, коли йому буде потрібно автовідповідач, якщо:
- він поза зоною доступу;
- не відповідає на дзвінок;
- веде бесіду;
- у всіх випадках.
- Може прослуховувати голосове повідомлення, залишене безпосередньо не додзвонилися.
- Має можливість використовувати мультимедійний ресурс, і отримувати повідомлення відразу з прикріпленим звуковим документом.
- Отримувати текстову інформацію про те, що на автовідповідачі з’явилися нові повідомлення з зазначенням дати та часу.
- Припинити роботу голосової пошти одним натисканням пункту меню.
Автовідповідач підключення – відключення
Щоб почати користуватися автовідповідачем необхідно провести безкоштовну активацію. Для цього слід переадресовувати дзвінки на номер +380672222771, який для зручності позначимо як ПОСЛУГА. Це можна зробити двома способами:
У меню телефону:
- відкрити пункт “Переадресація”;
- вибрати один, кілька або всі види перенаправлення;
- ввести вказаний номер.
У функціонал самообслуговування “Мій Київстар”:
- вибрати послідовно розділи: “Послуги та акції”, “Управління послугами”, “Базові послуги”, “Переадресація голосових дзвінків”;
- зупинити вибір на необхідної причини переадресації;
- ввести номер телефону послуги.
USSD-командами:
- **67* ПОСЛУГА # – при зайнятій лінії;
- **61* ПОСЛУГА ** 30 # – проігнорували дзвінок;
- **62* ПОСЛУГА # – при відсутності з’єднання з мережею;
- **21* ПОСЛУГА # – переадресація всіх пропущених дзвінків.
Відключення провадиться в настройках телефону або системи “Мій Київстар”. Командний запит ## 002 # дозволить оптимізувати процес відключення.
Умови використання
Отримавши повідомлення про те, що на автовідповідачі з’явилося повідомлення, просто наберіть 775 і натисніть виклик. Повідомлення зберігаються 24 години. Є необхідність зберігати повідомлення місяць – підключіть преміальну версію автовідповідача відправивши команду 477 * 33.
Тариф
За використання базової версії платити треба, тільки якщо використовуєте опцію MMS 0,10 гривень. За обслуговування преміальної версії з рахунку спишеться 0,30 гривень на добу.